In 2020 is reeds een nieuwe frisse uitstraling geïntroduceerd, waarmee Kom in de Kas vooral 20- tot 40-jarige stedelingen wil bereiken. Door corona was het pas dit jaar voor het eerst inzetbaar.
Het jaarlijkse promotie-evenement van de glastuinbouw was dit jaar niet zoals gebruikelijk in het eerste weekend van april, maar het tweede weekend van juni. „Natuurlijk is het jammer dat we het evenement hebben moeten verzetten naar juni. Deze periode is niet voor alle bedrijven even gunstig om open te gaan. Maar het evenement voor de derde keer niet door laten gaan was voor veel regio’s en ook het landelijk bestuur eigenlijk geen optie. Beter een kleiner evenement in juni, dan weer een jaar zonder Kom in de Kas“, aldus René van Dop, landelijk voorzitter.
Nieuwe uitstraling
Dit artikel gratis lezen?
Registreer gratis uw account en krijg 5 dagen toegang tot alle premium artikelen van Bloemisterij, Bloem&Blad en Greenity.
Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Bloem&Blad, Greenity of Floribusiness, maar geen account? Neem contact met ons op.