Vorige

Wintercampagne Gerbera op Blue Monday gestart

Beeld
Coloured by Gerbera

Coloured by Gerbera, de promotiegroep van alle Nederlandse gerberakwekers, trapte op de somberste dag van het jaar – Blue Monday – de campagne ‘Kleur je dag met gerbera!’ af.  Een enthousiaste groep kwekers bezocht maandag 16 januari handelspartners in Naaldwijk, Rijnsburg en Aalsmeer en zette hen volop in de bloemen.

Iedereen ontving een gerbera met bijpassend label met QR-code. Deze code gaat naar een website met meer informatie en inspiratie over de campagne. Voor Coloured by Gerbera is het de eerste campagne in de winter. ‘De uitdagingen in de markt en het veranderen van het aanbod hebben ons doen besluiten om ook in de winter wat extra positiviteit te verspreiden. Daarvoor is de kleurrijke gerbera in al zijn diversiteit natuurlijk bij uitstek geschikt. Naast de ludieke Blue Monday-actie gaan we de komende tijd ook onlinecampagnes richting Europese bloemisten en groothandelaren uitrollen.’

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):

Notitie

Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster