Vorige

Promotiecampagne tuinhortensia van start

Beeld
Concept Factory

De collectieve promotiecampagne ‘Hydrangea World’ is al even van start gegaan voor de kamerhortensia. Inmiddels is ook het verkoopseizoen van de tuinhortensia begonnen, waardoor er nu ook hier aandacht aan wordt besteed. De focus ligt op consumenten in Nederland, Duitsland en Polen.

Het doel van de campagne is om te laten zien dat de tuinhortensia maandenlang kan bloeien in de tuin, op het balkon of op het terras. In de campagne komt naar voren dat de tuinhortensia behoort tot één van de langste bloeiers. Elk jaar opnieuw staat de hortensia in bloei, vanaf de vroege zomer tot de herfst. De hortensia is bovendien een makkelijke plant. Zolang deze op de juiste plek geplant wordt, voldoende water krijgt en jaarlijks gesnoeid wordt, kan hij lang meegaan. Om dit verhaal te ondersteunen worden in de promotiecampagne onder andere animatievideo’s ingezet.

Over de campagne

De collectieve promotiecampagne ’Hydrangea World’ is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland en meerdere Europese hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory. 

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):
Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster