Vorige

Rozencampagne Plantion gestart met Meet & Greet

Beeld
Plantion

De komende weken staan rozen bij Plantion in de spotlight. Afgelopen woensdag, 29 november, is hiervoor het startschot gegeven met een speciale Meet & Greet. Hierbij presenteerden rozenaanvoerders hun assortiment en gingen in gesprek met inkopers.

In de expositieruimte van Plantion waren woensdagochtend presentaties te zien van vijftien rozenkwekers, te weten SK Roses, Meijer Roses, Rosa Plaza, Marjoland, Holla Roses, Zuurbier & Co, Bernhard Roses, Everflora, Dale Tiara, Panocal, Van der Hulst Rozenkwekerijen, Rozenkwekerij H. Bruinen, Van den Berg Roses, Fresh Gold Kenya Limited en Welyflor. Het merendeel van hen was ook persoonlijk aanwezig om vragen van kopers te beantwoorden.

Verhaal achter de roos

De Meet & Greet vormde de aftrap van een bredere campagne om rozen onder inkopers te promoten. De komende tijd deelt Plantion wekelijks een video van een rozenkweker op social media. Op deze manier willen ze de kopers meenemen in het verhaal achter de roos.

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):

Notitie

Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster