Vorige

Promotiecampagne Pelargonium: Hello Summer, Hello Happiness

Om bloemisten, tuincentra, supermarkten, webshops en andere retail in Nederland en België bij de verkoop van Pelargonium te ondersteunen, start Pelargonium for Europe, het collectief van Europese geraniumveredelaars, een uitgebreide promotiecampagne in april. Het campagnethema is ‘Hello Summer, Hello Happiness’.

De campagne borduurt voort op resultaten die in de afgelopen verkoopseizoenen zijn behaald. Daarbij wordt nadrukkelijk een combinatie gezocht van traditionele media (zoals televisie en print) en nieuwe media.  Daarmee worden ook jongere consumenten aangesproken.

Mede door de pandemie worden balkon en terras nog meer gezien als een plek om te genieten.  Dit verkoopseizoen is daarom het thema ‘Hello Summer, Hello Happiness’. De geranium wordt daarin gepresenteerd als ultieme zomerbloeier die veel kleur en vrolijkheid brengt en makkelijk is qua verzorging.

Promotiepakket

Voor alle deelnemers is er een gratis promotiepakket beschikbaar met foto’s, video’s en teksten die via de eigen social mediakanalen gedeeld kunnen worden. Geïnteresseerden kunnen terecht op de website of zich aanmelden bij campagnemanager Jacqueline Doornekamp via jacqueline@conceptfactory.eu.

Bron en foto’s: Pelargonium for Europe

Gerelateerde content

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):
Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij graag!

Sluit venster