Vorige

Promotiecampagne Hydrangea van start

Tekst

Ter promotie van de tuinhortensia is de campagne ‘Hydrangea World’ van start gegaan. De campagne is een gezamenlijk initiatief van alle aanvoerders van Hydrangea bij Royal FloraHolland, en enkele vermeerderaars en veredelaars vanuit heel Europa.

Doel van de campagne is om consumenten kennis te laten maken met de veelzijdigheid van de tuinhortensia. Deze is in allerlei vormen en kleuren beschikbaar, en past in vrijwel elk type tuin. Voor de handel is ondersteunend campagnemateriaal beschikbaar om de Hydrangea onder consumenten onder de aandacht te brengen.

Met de campagne en het bijbehorende materiaal laat Hydrangeaworld de consument zien wat er mogelijk is met de tuinhortensia. In grotere tuinen kan hiermee veel worden gevarieerd.

Polen

Daarnaast worden consumenten via mediakanalen gewezen op de vele mogelijkheden die Hydrangea biedt. Zo kan deze in grotere tuinen, maar ook in een pot op het balkon. Nieuw is dat de campagne niet alleen in Nederland en Duitsland loopt, zoals eerder, maar ook in groeimarkt Polen.

Foto’s: Hydrangea World

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):

Notitie

Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster