Vorige

Specialist in anthuriums en orchideeën krijgt nieuwe huisstijl en slogan

Nieuw jasje voor Anthura

Beeld
Anthura

Specialist in anthuriums en orchideeën Anthura uit Bleiswijk begint 2024 met een nieuwe huisstijl en slogan ‘Creating blooming happiness’. Met deze nieuwe slogan wil de teler/ veredelaar laten zien dat ze niet alleen jong plantmateriaal leveren, maar ook blijven innoveren en werken aan duurzaamheid rondom de teelt van anthuriums, orchideeën en bromelia’s.

Anthura heeft zich met ruim 80-jaar ervaring ontwikkeld tot expert van anthuriums en orchideeën en onlangs zijn de bromelia’s aan het portfolio toegevoegd. Commercieel directeur Marco van Herk: „Onze rebranding is een reflectie van onze overtuiging om samen te streven naar een positieve impact op de wereld om ons heen. Met ‘Creating blooming happiness’ willen wij iedereen die een bloeiende plant of bloem van Anthura in huis haalt, een geluksmoment bezorgen.”

Anthura zal de nieuwe huisstijl stapsgewijs doorvoeren in 2024.

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):
Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster