Met de start van het seizoen van de kamerhortensia lanceert Hydrangea World ’Vitamin Hydrangea’, een nieuwe promotiecampagne die laat zien hoe de hortensia huizen en tuinen voor langere tijd opfleuren. Ook speelt de campagne in op de groeiende trend waarbij consumenten bewust meer groen in de leefomgeving brengen om hun welzijn te bevorderen.
De komende weken is in verschillende Nederlandse, Duitse en Poolse consumentenmedia, zowel online als offline, te zien hoe de hortensia een positieve invloed kan hebben om iemands stemming. Eerst ligt de focus op aandacht voor de kamerhortensia. Later in het seizoen volgt ook de tuinhortensia.
Voor de campagne zijn nieuwe sfeerfoto’s ontwikkeld die gratis beschikbaar zijn voor de handel, ter ondersteuning van de campagne op de werkvloer. De beelden zijn op te vragen via info@hydrangeaworld.com. De kamerhortensia is tot in de zomer verkrijgbaar in een verscheidenheid aan kleuren, vormen en formaten. Het seizoen loopt door tot begin juli. Van begin februari tot en met mei zal de aanvoer het grootste zijn.
Over Hydrangea World
De collectieve promotiecampagne Hydrangea World is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland en meerdere Europese hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory. In het seizoen wordt promotie gedaan voor zowel kamer- als tuinhortensia.
