Het herfstmagazine van 365 dagen bloemen zet diversiteit centraal. ‘We maken kennis met andere talen, gewoonten en gebruiken en richten ons huis in met spullen uit andere landen. Tegelijkertijd verliezen we ook onze eigen identiteit niet uit het oog. Waar liggen onze wortels?’ In de nieuwste editie van het themamagazine 365 dagen bloemen laat de redactie zien hoe een mix aan culturen het leven kan verrijken.
Als bloemist heb je de mogelijkheid om verschillen op allerlei manieren te verbinden. Door als ondernemer de connectie te zoeken met je omgeving, zoals Anigozanthoskweker René van den Haak. ‘Ik doe dingen anders dan mijn vader. Zo heb ik biologische bestrijding op één gezet, terwijl mijn vader dit als aanvulling toepaste.’ Je leest het verhaal van René en vier andere ondernemers in het nieuwste editie van 365 dagen bloemen.
Bloemistenonderzoek
Uit bloemistenonderzoek van Royal FloraHolland blijkt dat de Nederlandse bloemist het themamagazine 365 dagen bloemen waardeert met een 8, vooral vanwege de fotografie en trendaansluiting. Maar liefst 84% van de bloemisten kent het themamagazine en ontvangt het thema magazine rechtstreeks per post.