Vorige

Een moment van rust en geluk in de pop-up Orchid Room

Beeld
Orchidsinfo.eu

Op donderdag 5 september, tijdens de Internationale Dag van de Orchidee, verzorgde Orchidsinfo.eu een pop-up ’Orchid Room’ in Leidschendam. Bezoekers van winkelcentrum Westfield Mall of the Netherlands konden daar genieten van duizenden orchideeënbloemen.

Orchideeën bloeien niet alleen gemakkelijk zes tot acht weken, volgens Orchidsinfo.eu dragen ze ook bij aan geluk en hebben ze een positief effect op de gezondheid en het algehele welbevinden van mensen. In de Orchid Room konden bezoekers een moment van rust pakken, omringd door een groot assortiment van langbloeiende orchideeën.

Schoonheid die blijft

De pop-up Orchid Room was een onderdeel van de promotiecampagne ’Schoonheid die blijft’, van Orchidee Nederland, het promotiecollectief van kwekers en veredelaars. Met deze campagne wil Orchidee Nederland de veelzijdigheid en lange houdbaarheid van orchideeën belichten. Als onderdeel van deze campagne is het platform Orchidsinfo.eu opgericht. Op dit platform wordt onder meer informatie gegeven over de verzorging van orchideeën en de verschillende variëteiten.          

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):
Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster