Door middel van een digitale transformatie bedrijven klaarstomen voor de toekomst. Dat is wat ShoppingTomorrow doet. Maar hoe ziet die toekomst eruit? ‘Het gaat niet langer om iets te verkopen aan klanten, maar hen helpen in hun klantreis’, zegt programmamanager Marieke Vink.
Wat doet ShoppingTomorrow precies?
‘ShoppingTomorrow, het kennisnetwerk voor e-commercebedrijven, is in 2013 opgezet door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door twintig Nederlandse branche- en belangenverenigingen. Overigens zitten we in hetzelfde gebouw als VBW, aan het Horaplantsoen in Ede. Samen met experts op het gebied van technologie en digitalisering, brancheorganisaties en scholen helpen wij retailers met hun digitale transformatie zich klaar te stomen voor de toekomst. De expertgroepen van ShoppingTomorrow onderzoeken de markt en bieden handvatten op het gebied van business to consumer en business to business.’
Het volledige interview met Marieke Vink van ShoppingTomorrow staat in Bloem & Blad editie 7, een trendspecial met als thema Hightech. Heeft u een abonnement? Dan kunt u het artikel en meer nu al online lezen via mijnbloemenblad.nl
Geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden of bel 071-565 96 44.