Oorspronkelijk zou Daily Trade Fair op 31 maart de deuren in Venlo openen, maar de opening is verschoven naar de tweede helft van dit jaar. Dit gebeurt vanwege uitbreiding van het concept.
De voormalige bloemenveiling in Venlo wordt de komende maanden getransformeerd tot een ontmoetingsplek voor exposanten en bezoekers die 350 dagen per jaar geopend is. Commercieel manager Harm van Raaij: ,,We krijgen enorm veel enthousiasme uit de markt terug, daarop hebben we ons concept uitgebreid. We focussen nu op een driesporenbeleid: een fysieke webshop met een breed aanbod waarbij de bezoeker zelf zijn aankopen scant via een app. Als tweede de hospitality, waar beleven en noviteiten centraal staan. Als derde de evenementen die we organiseren in samenhang met onze exposanten, voor groepen tot vijfduizend personen. We hebben de openingsdatum verschoven naar de tweede helft van dit jaar, dit geeft ons meer tijd om dit doorontwikkelde concept vorm te geven.’
Vakbeurs jaarrond
Meer dan honderd exposanten presenteren zich in een eigen showroom aan de bezoekers. Bezoekers kunnen zelf inkopen via een app, standhouders hoeven dus zelf niet aanwezig te zijn. Voor jong talent wordt de Playground gecreëerd; hier staan bedrijven met een bijzonder concept of nieuw idee. De Luxury Lane is voor producten uit het hoge segment en op het Sustainable Square staan bedrijven die zich onderscheiden op het gebied van duurzaamheid.
Bron en foto’s: Daily Trade Fair