Met Moederdag in aantocht kondigt online bloemist bloomon een exclusieve samenwerking aan met lifestyle-influencer en ondernemer Romy Boomsma. De creaties van bloomon x Romy Boomsma bestaan uit onder andere een limited edition keramieken vaas en een bijpassend voorjaarsboeket
Tot op heden waren de designs van Romy niet te koop, maar daar komt nu verandering in. Exclusief voor bloomon ontwierp zij een kleurrijke vaas. De vaas heeft een dromerig design en bestaat uit handgemaakte schilderingen van Romy. Iedere vaas is uniek en handgemaakt door Royal Goedewaagen Nederland.
Blij met samenwerking
„We zijn ontzettend blij met deze samenwerking”, vertelt Daniëlle Schoop, Brand Lead bij bloomon. “Het is voor ons als merk de eerste keer dat we een beschilderde vaas aanbieden, volledig ontworpen door een creative als Romy. Het was erg fijn om met iemand samen te werken die dezelfde passie deelt voor bloemen, en dat zie je terug in het eindresultaat!”
Romy Boomsma: „Deze samenwerking voelt voor mij echt als de perfecte match van twee van mijn hobby’s: bloemen en keramiek. Voor het ontwerp heb ik gekozen voor een paar van mijn favoriete schilderingen, namelijk bloemen en planten. Deze komen bij mij bijna altijd terug op mijn keramiekwerk, net als rommelige sterretjes en een combinatie van kleuren als blauw en oranje. Het is de grootste vaas die ik ooit heb ontworpen, dus dat was een leuke uitdaging. Het is een mooie, stevige vaas geworden, perfect voor mooie grote bossen bloemen. Een vaas die hopelijk voor heel wat jaren plezier gaat zorgen.”