Vorige

BBH-campagne herhaalt positieve kracht bloemen

Beeld
Mooiwatbloemendoen.nl

Tot eind dit jaar worden consumenten in Nederland nogmaals gewezen op de positieve kracht van bloemen. Bloemenbureau Holland herhaalt vanaf 31 oktober de campagne ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’.

Tot aan 31 december is de boodschap: bloemen maken mensen blij, daarom hebben we er meer van nodig. De campagne wordt ondersteund op radio, online en socialmediakanalen en in dagbladadvertenties en roept op tot een bezoek aan bloemist of ander verkooppunt. ‘Met bloemen vier je wat echt belangrijk is in het leven: vriendschappen, mijlpalen, liefde en andere belangrijke hoogtepunten. We hebben dus meer bloemen nodig’, aldus BBH.

Ander koopgedrag

Volgens recent onderzoek van vakbladuitgever Hortipoint zegt 70% van de bloemisten dat de consument als gevolg van de energiecrisis een ander koopgedrag laat zien. Zij komen minder vaak in de winkel en besteden ook minder. ‘Met de extra campagne in eigen land hopen we de consument juist nu te laten kiezen voor bloemen die blij maken. Als cadeau aan een ander of voor jezelf’, aldus campagnemanager Gabrielle Dullaart.

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):
Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster