Vorige

365 dagen bloemen zet trend Restart & Rebuild centraal

In de nieuwe editie van haar themamagazine besteedt promotiecampagne 365 dagen bloemen aandacht aan Restart & Rebuild. Deze trend gaat over onrust, heroverwegingen, kansen zien en heldere keuzes maken.

Het themamagazine ‘365 dagen bloemen ziet kansen’ verschijnt in een oplage van 26.000 exemplaren en wordt rechtstreeks verstuurd in Nederland, Duitsland, België en Verenigd Koningrijk. Daarnaast verspreiden veertien exporteurs het magazine selectief aan hun klanten in combinatie met communicatie- en verkoopacties.

Verkoopkansen

In opdracht van de promotiecommissie 365 dagen bloemen wordt de campagne ontwikkeld en uitgevoerd door het team van Concept Factory. De promotiecampagne wordt mogelijk gemaakt door snijbloemenkwekers aangesloten bij Royal FloraHolland. Zo helpen zij de bloemist met het benutten van verkoopkansen in de seizoenen met bijzondere bloemen.

Bron en foto’s: 365 dagen bloemen

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):

Notitie

Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster