Vorige

365 dagen bloemen in teken van voorjaarscampagne

Vanaf half februari kunnen bloemisten voor het vijfde achtereenvolgende jaar aanhaken bij de 365 dagen bloemen- voorjaarscampagne ‘Het-is-weer-Lente’-dagen, waarin geurende bloemen centraal staan. Ook het nieuwe online voorjaarsmagazine staat in het teken van de lente.

Met de ‘Het-is-weer-Lente’-dagen kunnen bloemisten inspelen op de zintuigen van klanten. Ze kunnen aan de slag met kant-en-klaar (digitaal) POS-materiaal, waarmee ze geurende voorjaarsbloemen extra kunnen belichten in hun webshop, nieuwsbrief of op social media.

Ook de nieuwe editie van het online seizoensmagazine 365 dagen bloemen staat in het teken van het voorjaar. Het magazine heeft een vernieuwde look-and-feel en introduceert een gratis lidmaatschap, waardoor abonnees als eerste op de hoogte zijn van de lancering de seizoensmagazines.

Bron en foto: 365 dagen bloemen

Gerelateerde content

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):

Notitie

Registreren

Selecteer een de demo en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformBloem.

Onbeperkt gebruik maken van PlatformBloem?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van het Vakblad voor de Bloemisterij, van Greenity of van Bloem&Blad.

Heeft u een abonnement op het Vakblad voor de Bloemisterij, Greenity, Bloem&Blad of Floribusiness, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster