Het platform 365 dagen bloemen is genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2024. De award gaat naar het beste digitale en interactieve werk dat Nederland het afgelopen jaar te bieden had. De awards worden op donderdag 6 juni uitgereikt in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
In september 2023 is het platform live gegaan. Het platform is een promotiecollectief van kwekers van voornamelijk seizoensbloemen. Alle kwekers die binnen deze productgroep vallen en bij Royal FloraHolland hun product verkopen, zijn aangesloten bij dit collectief.
De uitdaging van 365 dagen bloemen is om zoveel mogelijk bloemisten en liefhebbers van seizoensbloemen, aan te laten sluiten bij het platform. Het doel ervan is om bloemisten te informeren over de seizoensbloemen.
Samenwerking
De campagne ’365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1800 kwekers uit vijftien verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland.