Gerberakweker Aad van der Wilt heeft een bewogen tuindersleven achter de rug. Na 50 jaar ondernemerschap vindt hij het goed geweest. Kroon op zijn werk beschouwt hij de ontwikkeling van zijn zoon en dochter op het bedrijf. Ze zetten het familiebedrijf echter niet voort. Ook daar kan hij goed mee leven.
Begin april konden nog honderden bezoekers genieten van de bloemenpracht bij Van der Wilt Gerbera’s in Mijdrecht tijdens ’Kom in de Kas’. Anderhalve maand later op 28 mei worden de laatste gerbera’s geoogst. De kwekerij maakt plaats voor woningbouw.

