Een retailbeurs die oplossingen en inspiratie biedt voor de bloemen- en plantenschappen van pakweg 20% van de handelsbedrijven die samen 80% van de omzet van bloemen en planten doen ter waarde van 3 miljard. Het is in een notendop de stip die Pascal Koeleman en Rudi Tuinman van 2Dezign voor Secret Garden op de horizon zetten. Deze ambitie willen ze over drie jaar gerealiseerd hebben met deelnemende partners.
In november vindt Secret Garden – The Flower Bazar 3.0 - voor het eerst plaats in het ECA centrum op veiling Aalsmeer, nabij en tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair.
2Dezign organiseerde vorig jaar al tweemaal The Flower Bazar in Floriworld , in september en november. Die laatste keer was tijdens de Trade Fair in Aalsmeer. The Flower Bazar stond los van deze beurs. Koeleman en Tuinman zochten en vonden voor Secret Garden het partnerschap van Royal FloraHolland. Bloemenbureau Holland zou ook meedoen, maar haakte begin september af. Voorzitter Marco van der Sar wil er verder niets over zeggen.